22 - 05 - 2017

Spotkanie z polskimi firmami w Retail Center Berlin

W dniach 16-18 maja 2017 roku w Retail Center (centrum handlu detalicznego) w Berlinie firma Rijk Zwaan zorganizowała dla klientów i partnerów z Polski spotkanie połączone z prezentacją asortymentu odmian warzyw.

W ciągu trzech dni Retail Center było miejscem spotkań producentów warzyw, firm handlowych oraz przedstawicieli sieci marketów. W trakcie spotkania pracownicy Rijk Zwaan z Niemiec i Polski przedstawili  cele  i możliwości Retail Center, scharakteryzowali rynek niemiecki pod kontem handlu detalicznego oraz omówili trendy i tendencje  dotyczące handlu i sprzedaży warzyw.

Istotnym punktem prezentacji było zwrócenie uwagi na budowanie silnego brendu czyli marki własnej. Obecnie budowanie i promowanie brendu przekłada się na lepszą rozpoznawalność produktu, podnosi jego wartość i powoduje świadomy zakup przez konsumentów.

Retail Center jest także miejscem do przeprowadzania badań konsumenckich, testowania  trwałości pozbiorczej w różnych warunkach przechowywania  i introdukowana nowych produktów oraz opakowań pod kontem wyboru i wymagań konsumentów.

Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem ,wszystkim odwiedzającym dziękujemy za przybycie.