03 - 04 - 2017

Retail Center otwarte dla gości

W dniu 3 kwietnia 2017r. firma Rijk Zwaan dokonała oficjalnego otwarcia swojego centrum detalicznego usytuowanego w Berlinie. Udostępnienie wspomnianego obiektu jest ostatnim etapem procesu udoskonalania serwisu świadczonego klientom detalicznym Rijk Zwaan oraz określania właściwych priorytetów dla programów hodowlanych firmy.

Właściwe pozycjonowanie

Celem Rijk Zwaan jest przedstawienie międzynarodowym partnerom detalicznym rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb. Przed wprowadzeniem nowej, dobrze zapowiadającej się odmiany na rynek,  firma dokłada wszelkich starań by we właściwy sposób określić jej pozycjonowanie w ramach partnerskiej koncepcji dla klientów detalicznych. „Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi prowadzimy coraz bardziej intensywne i rzeczowe rozmowy na temat planowania asortymentu, opakowań oraz prezentacji produktu” podkreśla Jörg Werner, manager ds. rozwoju sprzedaży w firmie Rijk Zwaan. „Nasze centrum detaliczne będzie stanowiło doskonałe narzędzie wspomagające nas w dalszej profesjonalizacji tego procesu”.

“Eye-tracking”

Retail Center prezentuje szeroką gamę produktów zaaranżowanych na półkach i przedstawionych w bliskich realnym  sytuacjach handlowych z całego świata. Obiekt wyposażony jest także w najnowocześniejsze technologie takie jak urządzenie do tzw. „eye-tracking’u”, które monitoruje co w największym stopniu przykuwa uwagę konsumentów w tkacie zakupów.

„Podobne urządzenia są powszechnie stosowane w innych kategoriach produktów niż świeża produkcja, ale tu również zdobywają coraz większą popularność” mówi Werner. „W połączeniu ze szczegółowymi ankietami przeprowadzanymi na miejscu oraz z dyskusjami w grupach fokusowych, dysponujemy wszystkimi niezbędnymi danymi by poświęcić się badaniom nad zachowaniom nabywczym konsumentów. Co więcej, Retail Centre oferuje pracownikom Rijk Zwaan oraz partnerom biznesowym nieskończenie wiele możliwości organizowania szkoleń oraz innych inspirujących wydarzeń.”

Zalecenia “szyte na miarę”

„Dla klientów detalicznych, świeży asortyment to świetny sposób na zyskanie przewagi nad konkurencją” zaznacza Jörg Werner. „Dzięki naszemu Retail Center mamy możliwość zaoferowania im jeszcze lepszych, indywidualnych zaleceń oraz wspólnego przygotowania introdukcji ich produktów. Jednoczesnym beneficjentem jest także Rijk Zwaan, ponieważ uzyskujemy wsparcie w rozwijaniu naszych odmian oraz koncepcji biznesowych i w bardziej skuteczny sposób możemy reagować na bieżące potrzeby rynku. Centrum detaliczne stanowi środek do celu zarówno dla nas jak i dla naszych klientów, albowiem dzięki niemu możemy zwiększyć sprzedaż i przyczynić się do popularyzacji globalnego spożycia warzyw.”

Część partnerów biznesowych Rijk Zwaan miała już okazję złożyć wizytę w naszym obiekcie w trakcie tegorocznych targów Fruit Logistica. Ich reakcja była więcej niż pozytywna, zaś ich spostrzeżenia przyczyniły się do dalszej optymalizacji Retail Center. 

Zapraszamy klientów detalicznych Rijk Zwaan oraz innych partnerów biznesowych do odwiedzenia Retail Center. Prosimy o umówienie wizyty za pośrednictwem strony www.rijkzwaan.com/retailcenter lub kontaktując się z lokalnym przedstawicielem Rijk Zwaan.