Historia Hugo

'Konsumenci mogą sami uprawiać świeżą i ekologiczną sałatę'

Firma Amazing Farm stawia sobie za cel promocję zdrowego trybu życia poprzez dostarczanie wysokiej jakości warzyw. Wspólnie z Rijk Zwaan i swoim partnerem detalicznym, siecią supermarketów Ranch Market, firma Amazing Farm opracowała nowy i innowacyjny sposób realizacji swojej misji. Dyrektor ds. marketingu Hugo Sukarno odsłania kulisy tej niezwykłej koncepcji sprzedaży detalicznej.

Zdrowo i bezpiecznie

„Ranch Market to działająca w Indonezji sieć supermarketów, która koncentruje się na dostarczaniu klientom wyselekcjonowanych produktów klasy premium. Ponieważ zdrowie i bezpieczeństwo są szczególnie ważne dla tej grupy klientów, dużą popularnością cieszą się tam warzywa z upraw hydroponicznych. Dzięki takiemu systemowi uprawy plony są mniej podatne na choroby, a konsumenci mogą samodzielnie przekonać się, jak uprawiane są kupowane przez nich produkty."

Doradztwo techniczne

„Na początku 2015 roku zainicjowaliśmy projekt, w którego ramach klienci sieci Ranch Market otrzymali możliwość samodzielnego ścinania sałaty Salanova® wprost z uprawy hydroponicznej znajdującej się na terenie sklepu. Firma Rijk Zwaan nie tylko pomogła nam w wyborze odpowiedniej odmiany, ale i zapewniła doradztwo techniczne, ponieważ nie mieliśmy wcześniejszych doświadczeń z takim systemem uprawy."

„Nową koncepcję wprowadziliśmy na rynek z okazji otwarcia nowego sklepu w mieście Tangerang w aglomeracji Dżakarty. Klienci z przyjemnością wybierali i wkładali do koszyków swoje ulubione rodzaje sałaty Salanova. W ramach wsparcia sprzedażowego firma Rijk Zwaan dostarczyła nam szereg materiałów marketingowych, takich jak ulotki, opakowania foliowe czy karty z przepisami."

Współpraca między ogniwami łańcucha

„Od momentu uruchomienia projektu stanęliśmy przed kilkoma wyzwaniami, takimi jak działania konkurencji, jakość produktu i logistyka. Wszystkie te czynniki unaoczniają, jak ważna jest współpraca pomiędzy wszystkimi partnerami w ramach łańcucha dostaw, poczynając od producentów materiału siewnego po konsumentów. Ostatecznie naszym wspólnym celem jest dotarcie do jak największej liczby użytkowników końcowych i zainspirowanie ich do większego spożycia świeżych i zdrowych warzyw."